Wednesday, August 30, 2006

Det finnes alltid noe å tenke over -

Takk te Lillian, eg syns detta va et bra eksempel på at tenking kan gjør ein ganske forvirra, frustrert, oppgitt, prega av håpløshet eller humor... Alt ette som - så eg "låne" detta fra deg eg. Kanskje kan det verr te oppmuntring i hverdagen.


Har du noen gang tenkt på at...

Det er bare i Norge en pizza kommer fortere hjem til deg enn en ambulanse.
Det er bare i Norge folk bestiller en dobbel cheesburger, en stor pomfrites..og en cola light.
Det er bare i Norge bankene har dørene på vidt gap, mens kulepenner er lenket fast til disken.
Og har du noen gang lurt på....
Hvorfor man må trykke start for å slå av PC`en?
Hvorfor den trafikken som beveger seg tregest kalles
rushtrafikk?
Hvorfor det ikke finnes kattemat med musesmak?
Hvorfor ikke sauene krymper når det regner?

Det er mye å lure på når man ikke er motivert til å
gjøre......... noe som helst:)

3 comments:

Anne Grete said...

Test (teknisk umulige ting trenge å testast...)

Anonymous said...

Wohoh! Endelig har du åpnet for at jeg kan kommentere også! :)

Kult at du har fått deg din egen tumleplass på nett, mrs!

Jeg skal følge med! :)

Lillian said...

barra kjekt at du har lånt litt;), ordå så tikka inn på mobilen traff meg så sinnsykt. Kor ofta sitte ein ikkje på forelesning å plutselig tenke på ALT aent enn d så blir sagt?!? frustreranes, men sånn e d barra..:)