Wednesday, August 30, 2006

Alle andre.....


Eg må ærlig innrømma at eg for øyeblikket gjør det eg ber alle ungdommar om ikkje å gjør - nemlig "å gjør det alle andre gjør".. Ikkje heilt optimalt (du kjenne reglene - vær deg sjøl, ha tro på deg sjøl og dine muligheter, gå for det du står for, ikkje det alle andre vil du ska stå for, osv osv osv). Men på den andre sidå; det e viktig å henga med i tidå. Å gjør ting fordi ein sjøl like det. Å akkurat nå, e det ein del kjekkare å skriva innlegg på si egå "hjemmesida" enn å lesa pensum.

Så eg forsvare min nå "andre blogg på under 48 timar" med at eg syns det e spennande, nesten litt interessant. Nesten. Kor lenge denna entusiasmen vare gjenstår nå å se. Men skriv gjerna noen kommentarar, så kanskje eg går inn for å holda denna sidå ved like.

Altså. Livet handle om valg. Enten du like det eller ei. Ka konsekvenser detta valget får, tror eg ikkje eg ska spekulera i:)

No comments: