Monday, February 26, 2007

Tiden flyr.

For endte gang har jeg vært nær ved å gi opp bloggingsporten, men som den trofaste leser jeg er av andres veloppdaterte blogger verden rundt, gir jeg meg selv nok en sjanse. Etter at Brasil har prydet øverst på forsiden de siste tre månedene har jeg nå lagt tankene i bløt for å komme på noe fornuftig, morsomt og interessant - som det kunne være fordelaktig å dele med resten av verden.

Jeg har kommet til den konklusjon at en liten oppdatering burde være både forsvarlig og enkelt nok å få i havn. Om det er så utrolig fornuftig, morsomt og interessant er en helt annen ting. Men da er jeg iallefall i gang. Igjen. Igjen. Og da kan iallefall ingen klage på at ingenting skjer i min bloggverden.

Tiden flyr.

November: Landet i Norge etter en spenstig flytur over Atlanteren. Regnet tok godt i mot meg, og det gjorde forsåvidt også skolebøkene. Nedtelling til desember!

Desember: Flyttesjau, flyttesjau og flyttesjau! Ellers sank julefreden snart over heimen. Ledelselitteraturen tok ferie. Eller jeg tok ferie. Alt etter som. Ungdomsarbeid, familie og venner ventet.

Januar: Nytt år, nye muligheter. Flyttet for alle som ikke fikk med seg det! Lesingen skulle ta av - men det kan heller diskuteres om den gjorde det... Vi velger å gi Hemsedalturen med KRIK-snø mer fokus:)

Februar: Praksis. Impuls! Oslo for alle penga (bosktavlig talt..). Tur hjemover! Største skuffelse: Ingen skitur. Takk og lov for mars, fjell, snø og nye muligheter! Røldal next!

Ingen kan iallefall klage på at jeg ikke oppdaterer. Jeg skal til og med strekke meg så langt som til å si at jeg LOVER at det ikke blir tre måneder til neste skriveri.

Takk for ny inspirasjon til trofaste bloggere. I`ll follow.

7 comments:

Anonymous said...

Hallais:D
Morosamt å chatta med deg på MSN, og spess (obs: ungdomsutrykk) morosamt sidan me skriv nynorsk idag. Kjekt å lese på bloggen din! Endeleg ein oppdatering;) Har du tenkt å leggja ut nokre bilder i næraste framtid? Det vonar eg! Ha ein fortsatt fin dag, og lykke til me lekselesinga! Hjarteleg helsing veslesøstera di:)

Anonymous said...

hei hei!!
Så flink du e!! Ikkje gi opp bloggen, eg (og mange andre!!) sette stor pris på å hørra koss DU har det!! Det e jo kje alltid så lett å følga med på alt så skjer...
Og ingenting e kjedligere enn å blogge ivei uten at noen skriver noen kommentar... for då vett du jo kje om noen lese! Det vil ikkje eg være en del av! ;) Så lykke til, glede meg te oppdateringer! (PS: tok du hintet??hihihih!! legg gjerne igjen en beskjed på min blogg!! ) KLEM KLEM

Anne Grete said...

eirin - eg skal leggje ut nokre bilete i næraste framtid.. det vil seie, når me får internett i vår kjære krypinn i bergenby. ting tar tid, så me får sjå når det kjem!

birgitte - tusen takk for kommentar! eg ska bli flinkare te å oppdatera! neste gang eg e i oslo, håpe eg du e der, å så ska eg prøva å verr i bergen, neste gang du tar turen der te:) lykke te med flyttingen!!!

... said...

Hei Anne Grete!! Så kjekt me oppdatering! Ser ut te at du har nok å henga fingrane i å at du har det bra :) Glede meg te neste oppdatering :)
Klem

Anonymous said...

Takk for det Karina:) Skal se hva jeg ikke kan få til om jeg legger godviljen til;)

... said...

hehe... ja, det har noe å gjøre med godvilje ;) Kjenner til det selv på min blogg :) Eller kjedsomhet... men det vet vel ikke du hva er for noe???:P

Lillian said...

Kjekt med oppdatering!
Dagane flyr, og i dag e d vår her i Bergen!

God tur te Røldal, håpe dokk får fantastiske forhold!

Så ser eg fram te å jobba samen for krik hordaland:)

Snakkes